ماه پنجم | روز اول

 بامداد


     ثمرۀ محبت … سلامتی … است.

     تفکر روح حیات و سلامتی است – خدا ما را به سلامتی خوانده است – سلامتی برای شما می گذارم؛ سلامتی خود را به شما می دهم نه چنانکه جهان می دهد من به شما می دهم. دل شما مُضطرب و هراسان نباشد – الآن خدای امید، شما را از کمال خوشی و سلامتی در ایمان پُر سازد تا به قوت روح القدس در اُمید افزوده گردید.

     می دانم به کِه ایمان آوردم و مرا یقین است که او قادر است که امانت مرا تا به آن روز حفظ کند – دلِ ثابت را در سلامتیِ کامل نگاه خواهی داشت زیرا که بر تو توکل دارد.

     عملِ عدالت، سلامتی و نتیجۀ عدالت، آرامی و اطمینان خواهد بود تا ابدالآباد. و قوم من در مسکن سلامتی و در مساکن مطمئن و در منزل های آرام ساکن خواهند شد – اما هر که مرا بشنود، در امنیت ساکن خواهد بود و از ترس بلا مستریح خواهد ماند.

     آنانی را که شریعت تو را دوست می دارند سلامتیِ عظیم است.

غلاطیان 22:5 ؛ رومیان 6:8 ؛ اول قرنتیان 15:7 ؛ یوحنا 27:14 ؛ رومیان 13:15 ؛ دوم تیموتاؤس 12:1 ؛ اشعیا 3:26 ؛ اشعیا 32: 17-18 ؛ امثال سلیمان 33:1 ؛ مزمور 165:119

شامگاه


     یهوه شمَّه (خداوند آنجاست).

     اینک خیمۀ خدا با آدمیان است و با ایشان ساکن خواهد بود و ایشان قومهای او خواهند بود و خودِ خدا با ایشان، خدای ایشان خواهد بود.

     هیچ قُدس ندیدم زیرا خداوند خدای قادر مطلق و برّه، قُدسِ آن است. و شهر احتیاج ندارد که آفتاب یا ماه آن را روشنائی دهد زیرا که جلالِ خدا آن را مُنوّر می سازد و چراغش برّه است.

     چون بیدار شوم، از صورت تو سیر خواهم شد – کیست برای من در آسمان؟ و غیر از تو هیچ چیز را در زمین نمی خواهم.

     یهودا تا ابدالآباد مسکون خواهد شد و اورشلیم تا دهرهای بسیار. و خونریزیِ ایشان را که طاهر نساخته بودم طاهر خواهم ساخت و یهُوّه در صهیون ساکن خواهد شد – ای دختر صهیون، ترنّم نما و شادی کن زیرا خداوند می گوید که اینک می آیم و در میان تو ساکن خواهم شد – دیگر هیچ لعنت نخواهد بود و تخت خدا و برّه در آن خواهد بود و بندگانش او را عبادت خواهند نمود.

حزقیال 35:48 ؛ مکاشفه 3:21 ؛ مکاشفه 21: 22-23 ؛ مزمور 15:17 ؛ مزمور 25:73 ؛ یوئیل 3: 20-21 ؛ زکریا 10:2 ؛ مکاشفه 3:22