ماه چهارم | روزهشتم

 بامداد


شما از هر چیز در وی دولتمند شده اید.

     هنگامی که ما هنوز ضعیف بودیم در زمان معین مسیح برای بی دینان وفات یافت. او که پسر خود را دریغ نداشت بلکه او را در راه جمیع ما تسلیم نمود چگونه با وی همه چیز را به ما نخواهد بخشید!

     در وی از جهت جسم تمامی پُری الوهیت ساکن است … و شما در وی تکمیل شده اید که سَرِ تمامی ریاست و قدرت است.

     در من بمانید و من در شما. همچنان که شاخه از خود نمی تواند میوه آورد اگر در تاک نماند، همچنین شما نیز اگر در من نمانید … من تاک هستم و شما شاخه ها. آنکه در من می ماند و من در او، میوۀ بسیار می آورد زیرا که جدا از من هیچ نمی توانید کرد – اراده در من حاضر است اما صورت نیکو کردن نِی – هریکی از ما را فیض بخشیده شد به حسب اندازۀ بخششِ مسیح.

     اگر در من بمانید و کلام من در شما بماند، آنچه خواهید بطلبید که برای شما خواهد شد – کلام مسیح در شما به دولتمندی و به کمال حکمت ساکن بشود.

اول قرنیتیان 5:1 ؛ رومیان 6:5 ؛ رومیان 32:8 ؛ کولسیان 2: 9-10 ؛ یوحنا 15: 4-5 ؛ رومیان 18:7 ؛ افسسیان 7:4 ؛ یوحنا 7:15 ؛ کولسیان 16:3        

شامگاه


چهرۀ او را خواهند دید.

     مستدعی آنکه جلال خود را به من بنمائی – و گفت روی مرا نمی توانی دید زیرا انسان نمی تواند مرا ببیند و زنده بماند – خدا را هرگز کسی ندیده است پسر یگانه ای که در آغوش پدر است همان او را ظاهر کرد.

     هر چشمی او را خواهد دید و آنانی که او را نیزه زدند و تمامی امتهای جهان برای وی خواهند نالید – او را خواهم دید لیکن نه الآن. او را مشاهده خواهم نمود اما نزدیک نِی.

     من می دانم که ولّی من زنده است و در ایام آخر بر زمین خواهد برخاست. و بعد از آنکه این پوست من تلف شود بدون جسدم نیز خدا را خواهم دید – من روی تو را در عدالت خواهم دید و چون بیدار شوم از صورت تو سیر خواهم شد – مانند او خواهیم بود زیرا او را چنانکه هست خواهیم دید – خود خدا از آسمان نازل خواهد شد و مُردگان در مسیح اول خواهند برخاست. آنگاه، ما که زنده و باقی باشیم با ایشان در ابرها ربوده خواهیم شد تا خداوند را در هوا استقبال کنیم و همچنین همیشه با خداوند خواهیم بود.

مکاشفه 4:22 ؛ سفر خروج 33: 18و20 ؛ یوحنا 18:1 ؛ مکاشفه 7:1 ؛ اعداد 17:24 ؛ ایوب 19: 25-26 ؛ مزمور 15:17 ؛ اول یوحنا 2:3 ؛ اول تسالونیکیان 4: 16-17